söndag 3 november 2013

Tålamod Pelle1!!



Pelle1 tålamod!
Måste verkligen ha tålamod.

Ibland på morronen, speciellt då matte har sovmorron, sitter jag länge länge och väntar på matte, som ska komma ut i köket. Då ser hon att jag sitter där demonstrativ och ser hungrig ut. Lite barnvälling och så får jag då äntligen mina Dental. De är ganska så stora och jag måste sannerligen få tugga ifred.,
(Nu är det så att Pelle2 också har blivit förtjust i Dental)  ibland får jag  gå in i sovrummet och stänga dörren så han inte tar mina.

Matte noterar:  (Pelle1:s känsloliv och vanor har förändrats  markant. Sedan Pelle2 har flyttat in vill han ha lugn och ro. När han äter, tvättar sig, eller sitter på sin älsklingsplats, fönsterbänken, och tittar på fåglarna utanför.)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar