fredag 8 november 2013

OCH VAD GJORDE JAG INNAN INTERNET?


nu är den på plats  ROUTERN!

I  3 dagar gick jag och undrade vad en "säkerhetsnyckel" var för ¨nåt?". Efter 3 dagar kunde dottern  äntligen komma!!!!!. På 3 minuter installerade hon. Nu är det bara att köra på som vanligt.

Under dessa 3 dagar funderade jag; och vad gjorde jag innan internet?

Måste säga känslan var "inteklok".

Saknade morronrutinen att hälsa på Walter, Peje som skriver om Litauen, Eva vava och 5-öre, Skogsnuvansom berättar så fint om naturen vid Fiskesjön. Kajsa som alltid har strumpstickor i handen.Birgitte som berättar om Bremerhaven vid Nordsjön , Dieter om Brunn.sbüttel vid Elbe

Tänk, tror att internet är t o m bra för minnet (har massor med bevis).

Jag kan inte leva utan dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar