måndag 29 september 2014

9/9



HEJ BLOGGEN

9/9   I morse vaknade jag och hade då lite ont i en av mina fotnaglar.  Tror det kan bero på  att jag hade förtrånga skor på härom kvällen då jag var hos min dotter Nina. Jag hade mina söta stövletter med ordentlig klack, tror jag blir längre i dem , speciellt om vi ska fotas stående. Och det blev vi.

12/9  Tandtråd använder jag  flitigt, t o m 07.42 imorse. Stiger tydligen upp olika tider, beroende bl a  på väder, eller blev sent på kvällen innan.

Appropå säng, voven Franz är verkligen värdelös mellan lakanen, till skillnad från katten Mozart.

14)  Svårt att använda tandtråd. Man gnider fram och tillbaka mellan tänderna tyvärr gick det tokigt en gång då en plomb åkte ut häromdagen , det blev dyrt 700:-  som tur händer det sällan.  Men , får nog var mera uppmärksam då jag använder tandtråd.
/ margarerta
  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar